Friday 2 March 2012

KECANTIKAN DENGAN KOLAGEN

Bercerita pasal kecantikan, mmg sgt aku suka bab2 muka ni..so tadi gilah ke guardian sebelum ni selalu lah tengok testimoni2 kengkawan kat forum pastu terdetiklah hati nak meneria gak benda ni


memandangkan dah excited sgt dan keterujaan menebal aku pon memborong lah 1box dlm ader 12botl free 4 botol RM167 hinggit.. semata2 nk glowing punya pasal... sampai jerk kat opis terus menerai ler apalagi... JOm Minum. Ermmm rasanya mcm xleh nak telan mungkin baru 1st time minum kot..HAHA. pening2 lalat pulak melanda....

Byk testimoni kengkwn kat forum kata dlm masa 2 minggu leh nampak perubahan.. den pon nak tengok lah mcm mana perubahan kat kulin den ni setelah dah lama tak berkecimpung dengan produk kolagen. hampir 1 year lah aku dah x amik collagen , muka dah kusam dan naik jerawat batu..AIK umur dah 30an mcm aku ni jerawat pon leh munCul ker... adoii... tengoklah nanti kau jerawat pergi Jauh dr kulit aku.. HE3x. Hopefully berjaya lah....


No comments:

Post a Comment